منو
درباره ی سایت دامنه
دامنه‌ی داراب‌کلا

qaqom.blog.ir
Qalame Qom
Damanehye Dovvom
ابراهیم طالبی دامنه دارابی
دامنه‌ی قلم قم ، روستای داراب‌کلا
ایران، قم، مازندران، ساری، میاندورود

پیشنهادهای مدیر سایت
آخرين نظرات
طبقه بندی موضوعي
بايگانی ماهانه
نويسنده ها

لحظاتِ عظمت مشهد

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۳۲ ب.ظ

 

دامنه

| ۱ خرداد ۱۴۰۲ |

حرکت به سمت زیارت مشهد مقدس

 

 

مشهد مقدس | ۳ خرداد ۱۴۰۲ | صحن مسجد گوهرشاد

 

 

سید علی اصغر

حرم امام رضا مشهد مقدس | ۲ خرداد ۱۴۰۲ |

 

عکس‌ها در اینجا

 

 

مشهد مقدس | ۳ خرداد ۱۴۰۲ | دارالزهد

 

لحظات عظمت

 

 

مشهد مقدس | ۴ خرداد ۱۴۰۲ | دارالزهد

از راست: سید رسول هاشمی دارابی

دامنه. سید علی اصغر شفیعی دارابی

حاج احمد آهنگر دارابی. حسن آهنگر دارابی

 

 

| ۷ خرداد ۱۴۰۲ |

 آبسرد. محل ترور دانشمند هسته‌ای

شهید دکتر محسن فخری‌زاده عکاس: دامنه

| لینک کوتاه این پست → qaqom.blog.ir/post/2301

نظرات (۴)

سلام و ادب.

زیارت قبول برادر.

خدا صبوری دهد آقا سیدعلی اصغر داغدار را و خانواده اش را...

سلام جناب مرآت. آمین. از آمدن شما به صحن دامنه همیشه خرسندم دوست اندیشمندم.
  • دامنه | دارابی
  • سلام رفیق من سید علی اصغر. مِهرومُهرت مزید.

    لحظات عظمت

    به نام خدا. سلام. گفت: از امام رضایم گلایه بکنم؟! گفتم: رئوف است، گلایه کن! گفت: می‌کنم، حرف دارم. از هتل رفتیم حرم. جایی برای لحظاتِ عظمت. پیشگاه بارگاه امام هشتم ع. ایستادیم. او سپس نشست؛ سرِ صندلی، تماما" با پوشش و پویش مشکی. در هتل بهش گفته بودم امسال در زیارت رضوی ۱۹، یک وجه اشتراک به امام رضا ع پیدا کردی. می‌دانی چیست؟ حدس‌های زد. اما حرف من کشف نشد. گفتم هر دو، فرزندی به اسم جواد را در جوانی از دست دادید؛ امام رضا ع جوادالائمه ع را، تو جوادت را. بر سر نعش امام جواد ع در پشت بام منزل، جفاهایی بر پیکر پاکش شده که غمگینی آن هنوز بر سر پیروان سنگینی می‌کند. خیلی قانع شد که غم خود را فدای آن مصائبی کند که روح امام هشتم از آن آزُرده شد. این عکس -که اینک خودِ او هنوز ندیده است- همان لحظاتِ عظمت است که مخفی انداخته‌ام. به صحن کوثر که برگشتیم، پرسیدم شِکوه‌هایت به امام‌ات مگه چه بود؟! جوابی داد که تکانم داد. گفت: به آقام امام رضا ع گفتم: ای امام مهربانم! تمام بارِ مصیبت همه‌ی اعضای بیتم در عزای آقاجوادم را، یکجا بر دوش خودم بگذار تا آنان آسوده باشند و به زندگی طبیعی خود بازگردند. خرسند شدم که حضرت رفیق فرزندش را به عنوان امانت، هدیه‌ی امامت کرد. از خدا می‌طلبم رفیقم آق سید علی اصغر بُردبارانه، سایه‌بانِ بیت شریفش باقی باشد و با چنین دردِ درمان‌ناپذیر -که بر هر کس وارد آمد، تعَب و بی‌تابی بر پیکر و روح آوُرد- کنار آید.

    | ۷ خرداد ۱۴۰۲ |

    سلام رفیق شفیق روشن دل

    در محضر شما کماکان پخته تر می شوم .
    چه بفرمائید و چه حضور داشته باشید و سکوت کنید همیشه برایم آموختنی است .
    انگیزه و انرژی ی که با تو بودن دریافت می کنم توصیف ناپذیر است .
    وقتی بر آستان امام ع رسیدیم فرمودی سید جلوبیا و حرکت کن
    تنم لرزید
    درحیرانی رفتم
    دلم را فرمانده وجودم کردی
    گام قوی تری گرفتم
    اما همراه با گریه اشک می ریختم
    وقتی به حضور رسیدم لال شدم و گلایه جایش را به تمنا داد

    احساس می کردم تشیع جنازه آقا جواد است و امام ع حضور دارند
    دلم آروم شد اما چشمم می بارید از شوق دریافت هدیه عاشقانه ...

    مرا یاری دادید
    با دوستان بهتر از جانم
    و جانم را به معنویت دین اسلام دوباره پیوند زدید
    دستم را به بهترین انسان مقدس ، امام همام آقا حضرت رضا علیه السلام سپردید تا زندگی را درک کنم .
    الهی حاجت روا شوید عشق من.

     

    سید علی اصغر

    سلام آق سید علی اصغر. زنده باشید و سرِ زندگی سالها سالم بمانی.
  • دامنه | دارابی
  • سلام من هم به تو آق سید علی‌اصغر. همیشه ادب زیارت حضرت عالم آل محمد ص آقا امام رضا -علیه السلام- در وجودت لبریز بود و امسال این مقام در پیکره‌ی جسم و روحت فزونی داشت. مُصر بودم قلب غم‌دیده‌ی تو و خانم معززت در اولین فرصت با بارگاه امام رئوف ع مماس شود، که شد. منِ کمترین، درین جور مسافرت‌های معنوی خسته نمی‌شوم خاصه وقتی با کسانی همراه‌ام که همه لحاظ بر من پیشی اخلاقی و انسانی و الهیاتی دارند. دعا می‌کنم تفکراتت با اعتقادت راسخ دینی‌ات همچنان عجین بماند. دامنه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">