تیم من مراکشِ مسلمان، سلام :: دامنه‌ی داراب‌کلا
Menu
مطالب دامنه را اینجا جستجو کنید : ↓↓

qaqom.blog.ir
Qalame Qom
Damanehye Dovvom
ابراهیم طالبی دامنه دارابی
دامنه‌ی قلم قم ، روستای داراب‌کلا
ایران، قم، مازندران، ساری، میاندورود

پيشنهادهای مدیر سایت
آخرين نظرات
طبقه بندی موضوعی
دنبال کننده ها
بايگانی ماهانه
نويسنده ها

به قلم دامنه. تیم من مراکشِ مسلمان، سلام. با یاد خدا، امشب در مصاف اسپانیا با خودتان که نماینده‌ی شایسته‌ی مسلمین بودید، ظفرمند ظاهر شدید. هم شادی کردم، هم برای پیروزی امروزتان و برتری احتمالی بعدی‌تان نماز شکر گزاردم. آفرین که هم به پرچم کشورتان، هم به سرود ملی‌تان، هم به آداب مسلمانی‌تان و هم در احترام به بازیکنان رقیب‌تان، بالاترین رفتار پسندیده بروز داده‌اید. و به فاقدینِ ادب و نزاکت! درسِ رفتارشناسی و سپاس به‌جای‌آوردن، داده‌اید که هیچ ننگی بالاتر از ننگ در دهن‌کجی به سرود ملی میهن در میادین جهانی نیست.

 

 

سجده‌ی شکر تیم ملی مراکش پس از پیروزی

بر اسپانیا و رسیدن به به یک‌چهارم جام جهانی قطر

 

 

و این تصویر هم پرچم کشور فلسطین

در دست بازیکنان تیم ملی مراکش، اوج غیرت و شجاعت

 

و شما مراکشی‌های مسلمان -که حرفه‌ای و بااخلاق توپ زده‌اید- عملاً نشان می‌داده‌اید هر بار در طول بازی‌های این جام جهانی، به گلی دست می‌یافته‌اید سجده‌ی مؤدبانه به پیشگاه خدای باری‌تعالی برگزار می‌کرده‌اید و امروز نیز در مقابل چشمان جهانی، دسته‌جمعی در مستطیل سبز، سجده‌ی شکر کرده‌اید و نشان داده‌اید شایسته و خداجویید. خوشحالم با خوشحالی ملت مسلمان مراکش، که شما بازیکنان خوش‌قواره و وارد، دل مسلمین را شاد ساخته‌اید، خصوصاً با بالاگرفتن پرچم فلسطین و گرداندن و اهتزاز آن در زمین. تیم من مراکشِ مسلمان، ممنونم ممنون، که از اول جانب شما بوده‌ام و بازی‌های‌تان را سخت دنبال می‌کردم و امشب شارژ شدم که یک‌چهارم نهایی و حتی فینال شما را پیروزمند ببینم. شب چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ابراهیم طالبی دارابی دامنه. پست بنده پس پیروزی مراکش بر پرتغال در اینجا.

| لینک کوتاه این پست → qaqom.blog.ir/post/2214
  • دامنه | دارابی

جهان

نظرات (۳)

سلام جناب دارابی بزرگوار.

ان شاءالله همیشه شاد باشید. 

دامنه | دارابی در پاسخ :
سلام جناب مرآت. ممنونم از الطاف شما. شادی و شعف شما هم آرزوی ما.

به به چقدر زیبا

دامنه | دارابی در پاسخ :
سلام جناب آقای عباس شمس. مفتخرم به این نگاه شما. متشکرم آقا. سلامت و در امان خدا.
  • علی باقری کاکشی
  • سلام جناب دارابی 

    مسئله فلسطین همیشه برای آزادی خواهان عالم مهم بوده و هست حالا چندین سال این جام در کشورهایی برگزار شد که ارتباط مستقیم با رژیم کودک کش اسرائیل داشتند ، حال برگزاری این جام در قطر زمینه شده که همه جهان حمایت از فلسطین را فریاد بزنند وحتی وحشت صهیونیست ها را در برگرفته و حتی جرات ندارند بگویند من خبرنگار اسرائیل هستم حتی بهشون گفتند زبان عبری هم صحبت نکنند این رفراندوم بزرگی بود برای بله فلسطین و نه به اسرائیل آن هم در اجتماع بزرگ جام جهانی فوتبال اما متاسفانه چشم عده ایی سلیبریتی کور شده و فقط خود تحقیری ملت را بلدند

    دامنه | دارابی در پاسخ :
    سلام جناب آقای مهندس علی باقری کاکشی. از دانش و احاطه‌ی سیاسی شما در تبیین مسائل و نیز موضوع‌شناسی‌های خوب شما بهره می‌برم. چند پست از نوشته‌های‌تان در درگاه شما را خواندم. الحمدلله مسلط هستید. درین نظر هم حق مطلب را گفتید. آن چند فرومایه‌ی داخلی که خود را مثلاً چهره!! جا می‌زنند، از خیلی‌وقت پیش به فساد غلتیده بودند، خواستند ازین فضای اخیر غلطی بکنند اما دیدند رسواتر از دیروز شدند. بله، با تحلیل شما موافقم. در این پست شما هم آمدم نظر گذاشتم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    دامنه‌ی داراب‌کلا

    قالب کارزی چهارم : دامنه ی داراب کلا