منو
درباره ی سایت دامنه
دامنه‌ی داراب‌کلا

qaqom.blog.ir
Qalame Qom
Damanehye Dovvom
ابراهیم طالبی دامنه دارابی
دامنه‌ی قلم قم ، روستای داراب‌کلا
ایران، قم، مازندران، ساری، میاندورود

پیشنهادهای مدیر سایت
آخرين نظرات
طبقه بندی موضوعي
بايگانی ماهانه
نويسنده ها

افطاری فقط با نون بربری

سه شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۱، ۰۶:۱۷ ب.ظ

 

...

 

 

پنج‌شنبه: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت سه و سی و نُه دقیقه‌ی عصر، من و قم و نون بربری (چیدم توی صندوق عقب > > در عکس) که چند روز پیش قبل را ماه مبارک رمضان، به درِ بسته خورده و حسابی هم بور (=ناکام) شده! و با قُوتِ لایَموت، سر کرده بودم! حقا که افطار با این نون خوش‌پخت و لیقوان و آقوز و چای بهارچینِ لاهیجان، واقعاً مزّه دارد و سدّ جوع می‌کند.

| لینک کوتاه این پست → qaqom.blog.ir/post/2082

عکس ها

نظرات (۱)

سلام جناب دارابی عزیز،

باید بگم نوش جونت و گوارای وجودت.

اما خوب شد که این پست رو  قبل از افطار نخوندم وگرنه هوسناک می شد!! :)

چای بهاره لاهیجان، آقوز ، پنیر لیقوان و نان بربری خوش پخت رو تجربه کردم. خیلی میچسبه. حالا اگه سبزی خوردن هم کنارش باشه دیگه معرکه است. :))

وفقک الله

آقا شما رو خدا این کد امنیتی رو بردارید. تحملش برام سخته. انگار یه جورایی آزار دهنده است :((

سلام جناب مرآت. اول از همان آخر شروع کنم. چشم. کد امنیتی را برداشتم. بله سبزی‌خوردن هم یادم رفت اضاف کنم. خوب شد پیش از افطار ندیدید وگرنه مشمول‌ذمه‌ی اشتهای شما می‌شدم. چای که فصل بهار چیده شود بهترین نوع است، در دو فصل بعدی کیفیت آن کم می‌شود. چای وطن، حمایت از چایکاران هم هست. شما هم موفق به تأییدات خدا باشید. نوش جان شما. درود بر شما که عزیز و ارجمندید. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">