سید ابوالحسن شفیعی دارابی :: دامنه‌ی داراب‌کلا
Menu
مطالب دامنه را اینجا جستجو کنید : ↓↓

qaqom.blog.ir
Qalame Qom
Damanehye Dovvom
ابراهیم طالبی دامنه دارابی
دامنه‌ی قلم قم ، روستای داراب‌کلا
ایران، قم، مازندران، ساری، میاندورود

پيشنهادهای مدیر سایت
آخرين نظرات
طبقه بندی موضوعی
دنبال کننده ها
بايگانی ماهانه
نويسنده ها

به قلم دامنه. به نام خدا. دیشب از طریق رفیق گرامی‌ام حاج سیدتقی شفیعی مطلع شدم همرزم جبهه و جهاد و دفاع مقدس مان جناب سید ابوالحسن شفیعی دارابی بر تخت بیمارستان آرمیده اند. تحت درمان رفته اند و متوقّع دعای خیر مؤمنان اند و منتظر شفای عاجل از جانب خدای مهربان.

 

قبر سید حجت شفیعی دارابی

اول اردیبهشت نود و هفت. عکاس دامنه

 

من، بلافاصله نیمه شب دیشب با این همرزم خوب و دلسوز و غیورمان تماس گرفتم و کمی گپ زدم و روحیه ایی دادم و دعایش کرده ام و نگرانی ام نیز بروز داده ام. این پست را به احترام رفافت و شفَقت های شدید او بر من و یوسف و سیدعلی اصغر، نوشته ام تا علاوه بر اَدای وظیفه به ساحت یک دوست همسنگر، از همگان نیز بخواهم با دل الهی شان او را دعا کنند. او در آن رزمی که با هم در سال ۱۳۶۴ در جبهه ی جنوب داشتیم، بسیار خوش درخشیده بود و بسیارشجاع و بی حد بر سر ایمان بود. خیلی با شادروان یوسف رفیق و اَلیف شده بود. این سادات را با دعای خیر، مشحون شعَف و شفا نماییم. خداحافظ دامنه خوانان شریف باد. در آستانۀ روز معلم یاد می کنم از برادرش سید حجّت که سال پیش از میان مان رخت بر بست که اخیراً بر سر قبرش فاتحه ای نثار کرده ام و عکسی به یادگار انداخته ام و نیز خدا بیامرزاد والدین مهربان این دوست خوب ما را.

| لینک کوتاه این پست → qaqom.blog.ir/post/792
  • دامنه | دارابی

تریبون دارابکلا

دارابکلایی ها

نظرات (۲)

سلام
خدا به حق اهل بیت عصمت طهارت  به جناب سید ابوالحسن شفیعی شفای عاجل عنایت
فرماید .
دامنه | دارابی در پاسخ :
سلام جناب شیخ مالک
آمین.
ممنونم.
خدا والدۀ گرامی تان را رحمت کناد

سلام  دوستان عزیز و ارزشمندم جنابان سید علی اصغر شفیعی و کربلایی ابراهیم طالبی مدیر ارزشی دامنه

ضمن تقدیر و تشکر از بذل محبت و بزرگواری و عنایت ویژه به امور و مسائل و مصائب ، مناسبت ها

ازاینکه به مناسبت گرامی داشت روز معلم و سالروز شهادت بزرگ معلم انقلاب اسلامی شهید مطهری به دست گروهک متعصب فرقان یادی از برادر بسیجی و جانباز و معلم فرهیخته ام مرحوم کربلایی سید مهدی (حجت)شفیعی و همچنین باتماس تلفنی و دل نوشته اختصاصی باعث آلام خانواده و دل برادر رزمنده و جانباز 8 سال دفاع مقدس دلاور دیروز جبهه های جنگ و دفاع از ارزشها و نوامیس این کشور و اشتراک گذاری شفا برای همه بیماران و اخوی گرامم سید حسن شفیعی از همه ی دامنه خوانان گرامی و پاک سرشت درخواست دعا نموده اید قدر دانم این اعمال دینی و انسانی پیش خداوند بی پاسخ نخواهد ماند و آرزومندم اجر و مزد آن را از سوی پروردگار عالم و اجداد طاهرینش ، خصوصا آقا امام زمان که در شب میلاد بابرکت آن امام همام هستیم شامل گردد . فرصت را مغتنم می  شمارم به  کسانی که در حق شما وما  ظلم و به قول معروف زیرابزنی کرده اند نفرتم را اعلام و توصیه می کنم به مشیت الهی توجه داشته باشند که همه چیز ازآن خداست (عزت و ذلت) به هرکه بخواهد بر اساس نیت ولیاقت عطا میکند . در پایان میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی معود و قائم آل محمد را گرامی و به پیشگاهش سلام و صلوات میفرستم از اینکه نتوانستم حق مطلب را ادا کنم از شما و دامنه خوانان محترم به خاطر شرایط روحی ناشی از مریضی سخت برادرم آقا سید حسن پوزش میطلبم .

ارادتمند شما شفیعی    


دامنه | دارابی در پاسخ :
سلام جناب آقای حاج سید تقی شفیعی رفیق گرامی
ممنونم. نشان مرحمت و درک والای شماست
این متن واردۀ شما در پست اصلی گذاشتم
اینجا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دامنه‌ی داراب‌کلا

قالب کارزی چهارم : دامنه ی داراب کلا