برف سنگین ۸ بهمن ۹۶ قم :: دامنه‌ی داراب‌کلا
Menu
مطالب دامنه را اینجا جستجو کنید : ↓↓

qaqom.blog.ir
Qalame Qom
Damanehye Dovvom
ابراهیم طالبی دامنه دارابی
دامنه‌ی قلم قم ، روستای داراب‌کلا
ایران، قم، مازندران، ساری، میاندورود

پيشنهادهای مدیر سایت
آخرين نظرات
طبقه بندی موضوعی
دنبال کننده ها
بايگانی ماهانه
نويسنده ها

 

...

 

 

...

 

 

...

 

 

...

 

 

از دیشب  (۸ بهمن ۱۳۹۶) برف این برکت آسمانی، قم را فراگرفته 

مدارس همه‌ی مقاطع تحصیلی را به تعطیلی کشانده

صبح برف‌نوَردی کردم چندعکس هم برای ثبت

 قم‌شناسی

 

| لینک کوتاه این پست → qaqom.blog.ir/post/632
  • دامنه | دارابی

اختصاصی

دامنه قم

عکس ها

نظرات (۳)

  • محمد علی علم خواه
  • سلام‼

    خدا قوت

    وبسایتتون خوبه

    یــه کلبه وبسایتی هم ما داریم

    به وبسایت ما سربزنید خوشحال میشیم

    نظر بدید ذوق زده میشیم

    ما رو پیوند کنین میمیریم...

    دنبال کردید روحم شاد!!!

    منتظر حضور سبزتان هستیم در :




    danesh-elm.blog.ir
    دامنه | دارابی در پاسخ :
    سلام جناب محمدعلی علم خواه
    بله؛ ممنونم که خداقوت گفتی.
    روح ات مگه فقط با آمدن من شاد!!! می شه؟
    روح را با تفکر عرفانی و شادی و نشاط و معناگرایی شاد کن
    شما لطف دارید جناب علم خواه. چه فامیلی زیبایی دارید: خواهان علم.
    خدا حافظ
  • محمد علی علم خواه
  • درود بر هم شهری
    دامنه | دارابی در پاسخ :
    سلام جناب محمدعلی علم خواه
    شما لطف داری.
    درود بر شما و فهم و بزرگواری ات
    پس، همشهری هستی؟
    خب، بسیارخب.
    مطالبی که در وبلاگت می نویسی را دیدم، علمی ست و متنوع. ممنونم.
  • محمد علی علم خواه
  • خواهش میکنم

    ولی من الان ساکن همدان هستم

    به هر حال لطف دارین
    دامنه | دارابی در پاسخ :
    سلام مجدد جناب آقای علم خواه
    عجب. همدان جایی مناسب و دیدنی ست
    تکرار می کنم مطالب وبلاگ شما، علمی و با نوشته های خوب شماست.
    خوشحال شدم از نوشته های تان. نیز ار حضورتان در دامنه
    فی امان الله.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    دامنه‌ی داراب‌کلا

    قالب کارزی چهارم : دامنه ی داراب کلا