در زمانۀ عدل و زمانۀ ظلم چگونه باشیم؟ :: دامنه‌ی داراب‌کلا
Menu
مطالب دامنه را اینجا جستجو کنید : ↓↓

qaqom.blog.ir
Qalame Qom
Damanehye Dovvom
ابراهیم طالبی دامنه دارابی
دامنه‌ی قلم قم ، روستای داراب‌کلا
ایران، قم، مازندران، ساری، میاندورود

پيشنهادهای مدیر سایت
آخرين نظرات
طبقه بندی موضوعی
دنبال کننده ها
بايگانی ماهانه
نويسنده ها

به قلم دامنه. به نام خدا. امشب میلاد حضرت امام هادی، علی النّقی علیه السّلام است. خجسته می‌داریم این شب بابرکت و شادی‌بخش را. چهار سخن آن امام عزیزِ شهید، مهربان و هدایتگر الهی را به یُمن این زادروزِ زیبا، عرضه می‌دارم:

 

۱. اگر مردم به راه‌هاى گوناگونى روند، من به راه کسى که تنها خدا را خالصانه مى‌پرستد خواهم رفت. ۲. شخص شکرگزار، به سبب شکر، سعادتمندتر است تا به سبب نعمتى که باعث شکر شده است. زیرا نعمت، کالاى دنیاست و شکرگزارى، نعمتِ دنیا و آخرت است. ۳. مردم در دنیا با اموالشان و در آخرت با اعمالشان هستند. ۴. هر گاه در زمانه‌اى، عدل بیش از ظلم رایج باشد، بدگمانى به دیگرى حرام است، مگر آن که بدى از کسى ببیند. و هر گاه در زمانه‌اى، ظلم بیش از عدل باشد، تا وقتى که خیرى از کسى نبیند، نباید به او خوشبین باشد. (منبع)

| لینک کوتاه این پست → qaqom.blog.ir/post/1102
  • دامنه | دارابی

عترت

نظرات (۲)

سلام استاد

واقعا ما به ائمه جفا میکنیم خیانت میکنیم و.....چون که انها را بد معرفی میکنیم ودیگر این که با اعمال ناشایست خودمان  وای برماو.....

دامنه | دارابی در پاسخ :
سلام جناب دهقان
دکتر عزیز تو که می دانی اتصال به ائمه ی اطهار (ع) آثارش را به ارادتمندانش می رساند. آنان جلوه ی خدا در میان موجودات اند.

سلام استاد

وقتی امامان خودمان را پیشوایان دیگران مقایسه میکنم ان بزرگواران در عرشندو.....

دامنه | دارابی در پاسخ :
سلام جناب دهقان
همین طوره. دکتر یک چیزی بگم که بارها بهت گفتم و تو هم به من می گفتی.  و آن این است که عشق به امامان (ع) هیچ وقت، پشیمانی و تعطیلی ندارد. آرامش بخش است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دامنه‌ی داراب‌کلا

قالب کارزی چهارم : دامنه ی داراب کلا