منو
درباره ی سایت دامنه
دامنه‌ی داراب‌کلا

qaqom.blog.ir
Qalame Qom
Damanehye Dovvom
ابراهیم طالبی دامنه دارابی
دامنه‌ی قلم قم ، روستای داراب‌کلا
ایران، قم، مازندران، ساری، میاندورود

پیشنهادهای مدیر سایت
آخرين نظرات
طبقه بندی موضوعي
بايگانی ماهانه
نويسنده ها

خائن‌های دوطرفه!

يكشنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۵۷ ق.ظ

به قلم دامنه: به نام خدا. سلام. رهبری معظم در مرقد مرقد امام خمینی -رهبر کبیر انقلاب اسلامی- طی سخنرانی ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ «از مشاوران ایرانیِ خائن» با عنوان خائن به دو طرف، به عبارتی خائن دوطرفه یاد کردند و فرمودند: «این مشاوران خیانتکار نه تنها به کشور خود، بلکه حتی به آمریکایی‌ها هم خیانت می‌کنند چراکه با این مشورت‌های غلط، موجب شکست خوردن آنها می‌شوند.» مثل این مشاورت غلط: «رویگردان‌شدن مردم ایران از دین و روحانیت و نظام اسلامی». لذا «علاوه بر بیان این حرفها از جانب آمریکایی‌ها که تحت تأثیر مشاوران ناآگاه و خائن است، معدود افراد ساده‌لوحی نیز در داخل کشور، این سخنان غلط را در رسانه‌ها بیان می‌کنند.»

 

مرقد امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی


۱. به نظر من -که حد و حدود و بضاعت داشته‌های خودم مسائل درون جامعه‌ی ایران را در مطالعه‌ام دارم- این خائنینِ به دو طرف، یک اشتباه منطقی فاحشی هم مرتکب شده‌اند و آن این است در گوش مردم می‌دمند حقِ تعیین سرنوشت از آنِ نسل نو و حاضر در صحنه است و به «خمینی»!!! چه مربوط برای ما تعیین تکلیف نمود!. اما خود از یاد می‌بَرند که طبق همین قاعده بوده است که نسل نو و حاضر در صحنه‌ی دهه‌ی سی‌یی‌ها و چهلی‌ها (نسل من و پیش از من) با پیروی ارادی و ارادتی از امام خمینی، علیه‌ی سلطنت پهلوی، انقلاب پیروزمند کرده‌اند؛ اما اینک خائنین دوطرفه، مردم آن روزگار را شماتت و سرزنش می‌کنند و همان کاری را که حقِ تعیین سرنوشت بود، مورد هجمه و حمله قرار می‌دهند. این یعنی خیانت و تناقض صددرصد.

۲. خائن‌های دوطرفه از آنجا که اهل مبارزه‌ی سخت و طاقت‌فرسا نیستند راحت‌طلبی پیشه کرده و توی فضای مجازی جمع شده‌اند و شروع کرده‌اند به دعوت ملت به شورش علیه‌ی انقلابی که طبق همین قاعده مردم صورت دادند. از آنجا که اکثریت قریب به اتفاق ملت همچنان جانبدار این انقلاب مانده‌اند رشک می‌کنند و اشک تمساح می‌ریزند و شروع می‌کنند به شایعه‌شاختن، زیرا بُرد شایعه و یک کلاغ را صد کلاغ کردن، از بُرد حقیقت و واقعیت سریع‌تر و گسترده‌تر است. کوشش دارند هیچ سفیدیی ازین انقلاب را مردم باور نکنند و یکسره سیاه‌نمایی‌ها را در ذهن ملت جا اندازند؛ گرچه ملت ضعف و فساد را که آفت پیکر نظام شده، خود متوجه است.

۳. خائن‌ها به دو طرف، که آن سوی مرز مُترابط (=همبسته) هستند و این سوی مرز مترصّد (=چشم‌دارنده) ، خوراک روانی روز جامعه را از ذهن بیماردلان دِرو می‌کنند که پیش‌تر آن را در سرزمین دودلان و مردّدان کاشته بودند. ملت، که یادش نرفت سرسپردگان یک سازمان پرخاشگر برای دستیابی به حکومت دلخواه خود، حتی حاضر شده بودند طی ۸ سال دفاع مقدس، بر خلاف تمام اصول انسانی و اخلاقی و دینی، به سمت جبهه‌ی ایران، صف‌آرایی کنند و با مردم و سربازان و بسیجیان و پاسداران و ارتشیان کشور خود بجنگند تا با شیوه‌ی خیانت‌آلود، حکومت (لابد دموکراتیک!) تشکیل دهند. آیا چنین فکری که تا این مرحله از شناعت، سابقه‌ی انقلابی خود را فروکش داد، در این فصل از انقلاب که حساس‌تر از دیروز گردیده، بیکار و نظاره‌گر می‌نشیند؟ حتماً نه؛ پس شروع می‌کند به کاری به‌شدت اثربخش‌تر از «فروغ جاویدان» یا «پرسه‌زدن در کشورکِ اشرف!»، یعنی همین فضای مهم و قطعی و مورد وثوق مجازی که تا پستوترین اتاق هر خانه و اداره، بُرد و راه و نفوذ و امکان سرَک‌کشی و چه‌بَسا سرکشی دارد. اینان و این‌تیپان انسان، ازین استراتژی (فرهنگستان گفت بگویید: راهبرد) پیروی می‌کنند که برای نیل به مقصد و مقصود، هر زخمی را در درون ایران دُمَل کنند که ملت و نظام را دَمر کنند و همچنین هر اتفاقی را ولو واقعاً اتفاق، رویدادی بزنگاه جای زنند. جای خرسندی دارد که چنان سخیف کار کردند و خیانت‌ که پیوستگان و طرفداران آن از آنان بُریدند.

۴. کشورکِ اشرف! همان چند هکتار زمینی در استان دیاله‌ی عراق در چند کیلومتری کرمانشاه بود که حاکم وقت عراق در عصر جنگ با ایران، به آن سازمان داده بود و اینان درین خِطّه، حکومتی کوچک که کشورکِ اشرف! برازنده‌ی نامش است تأسیس کرده بودند که بعدها توسط رادمرد بزرگ تمام تاریخ ایران سرباز قاسم سلیمانی از دستشان بازپس گرفته و به حشدالشعبی (سازمان بسیج مردمی عراق) تحویل داده شد. اینک که اینان بی کشورک! شدند، آمریکایی‌ها آنان را به جلگه‌ای در آلبانی گسیل داد و عمله‌ی خود ساخت و حالا کارشان شده پیاده‌کردنِ نسخه‌هایی که سازمان «سیا» برای‌شان می‌پیچد. بیچارگان پیر شده‌اند؛ اما چون سینه‌ای انباشته از باروتِ کینه و بُغض به انقلاب اسلامی گردیده‌اند، انرژی خارق‌العاده‌ای در خائنِ دوطرفه‌بودن پیدا کرده‌اند. ای‌بسا مثلاً اگر موفق به شوراندنِ مردم شوند، آن‌زمان بگویند: دیدید ما، هم ایران را گول زدیم و هم آمریکا را؟! راستی! نام این کشورک زان‌رو اشرف بود که اسم زن سرکرده‌ی سازمان بود که در سال ۶۰ در قیام مسلحانه‌شان در یک خانه‌ی تیمی به همراه موسی خیابانی نفر دوم سازمان کشته شد.

| لینک کوتاه این پست → qaqom.blog.ir/post/2100

نظرات (۱)

  • رنگین کمان دارب
  • سلام 

    دل مطلعق به این جبهه هستش ولی ما اشک تمساح نمی ریزیم   چون واقعا داره سخت میگذره   

    سلام جناب آقای حسن رمضانی. دلت متعلق به کدام جبهه است؟ متوجه نشدم فرمایش‌تان را. ازین‌که بر شما سخت می‌گذره ان‌شاءالله خدا برای‌تان گشایش کند تا بر مشکلات غلبه کنید. بنده جناب‌عالی را دوستی زحمتکش و فعال می‌دانم. خدا سلامت‌تان بدارد آقای زنگین‌کمان. موفق و سربلند باشید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">