منو
درباره ی سایت دامنه
دامنه‌ی داراب‌کلا

qaqom.blog.ir
Qalame Qom
Damanehye Dovvom
ابراهیم طالبی دامنه دارابی
دامنه‌ی قلم قم ، روستای داراب‌کلا
ایران، قم، مازندران، ساری، میاندورود

پیشنهادهای مدیر سایت
آخرين نظرات
طبقه بندی موضوعي
بايگانی ماهانه
نويسنده ها

تشییع جنازه حاج پرویز شاه‌علی

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۰۴:۵۵ ق.ظ

 

 

...

 

 

تشییع جنازه‌ی مرحوم حاج پرویز شاه‌علی

پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ روز عرفه. پیش خانه

 

 

میدان امام رضا ع داراب‌کلا

 

 

پیش خیابان شهید سید باقر صباغ آهنگرمله

 

 

پیش غسّالخانه

 

 

مزار اجرای نماز

از ام‌البنین دارابکلایی ممنونم در ثبت تصاویر تشییع

 
به نام خدا. سلام و تسلا. باز دوستی در غمِ یک مصیبت نشست؛ مصیبتی که معمولاً با یک واژه‌ی غمگینِ «درگذشت» دل انسان را یک‌باره می‌ریزانَد. اینک جناب خلیل شاه‌علی هم به جمع کسانی پیوست که پدر از دست دادند؛ دردی که تا زمان، عقربه می‌اندازد در گوش انسان ضربه می‌نوازد. کم کسانی‌اند که خوی و خصال خوب مرحوم پرویز شاه‌علی را در خاطر نبرده باشند؛ مردی مساوِ مظهر اخلاقی خوب، دینداری آرام، آدمی مردمی، فردی بی‌آزار، انسانی باانصاف. او دوست ما بود؛ دوستی خندان و خوشحال و همیشه در نشر و نشاط. از دوستدارانش بودم. مَشربش جاذب بود و مرامش هنوزم جذاب‌تر. گواهی می‌دهم او یک انسان باایمان بود. از خدای باری‌تعالی می‌خواهم این مردِ دیندار را از ما خشنود بدارد که خشنودی چنین انسان‌هایی به آرامش ما مدد می‌دهد. این رحلت مرد شریف را به تمام وابستگان این بیت محترم تسلیت می‌گویم و به جناب آقامحمود شاه‌علی فامیل سببی بنده تسلیتی ویژه و به جناب خلیل، تسلایی منحصر. می‌دانم بر جناب خلیل خیلی سخت می‌گذرد؛ اما این ذاکر اهل بیت علیهم السلام خود سالیانی‌ست بر جایگاه (=تریبونِ) سخن، به مردم دغدار آرامش و بردباری داده، اینک همان آرامش و بردباری را برای وی خواهانم. آقا، حالا دردِ فراق و غروب پدر سخت است واقعاً. برت، این دردِ رو به ازدیاد، همآره کم با. اینک خلیل ما هم به خیلِ پدر ازدست‌دادگان در آمد که دو عارضه‌اش با انسان تا آخر می‌مانَد: ۱. اندوه پیوسته که مدتی از ذهن محو نمی‌شود. ۲. آمدن حسرت به سراغ آدم که نمی‌گذارد نبودِ پدر را طبیعی قلمداد کند. حاج پرویز عزیز انسانی شرافتمند و مردی راد و مؤمنی ارزشمدار بود. تسلیت و عرض ادب مرا برای این مصیبت وارده به دخترعموی گرانقدرم (=مادر مهربانت) برسانید که در اندوه همسرش سوگوار گردیده است و تنها. رجاء واثق دارم در برابر این غم، تسلیم قانون طبیعی خداوند حکیم هستی که تولد و توَفّا هر دو از اراده‌های آفریدگار در آفرینش است. رحلت، مسافرت زیبایی‌ست که راحل خود آن را درک می‌کند. رحمت واسعه بر پیکر و روح و روان پدرت مرحوم حاج پرویز عزیز.

 

متن پیام جناب خلیل شاه‌علی:

به نام خداوند مهربان 

پدرم 

به چه مشغول کنم دیده و دل را که هنوز

دل تو را میخواهد دیده تو را میجوید

با عرض سلام و ادب و احترام به محضر یکایک شما اعضای محترم مدرسه فکرت و صحن شریف این مدرسه. از پیامها و تماسهای پر از محبت و مهر شما نسبت به درگذشت پدر بزرگوارم حاج پرویز شاه علی تشکر دارم. از مدیریت محترم جناب آقای طالبی و سرور عزیزم سید اهل قلم اق سید عزیز که خود در سینه داغ جوانی دارد که خود میدانم در تحمل این داغ هنوز بیقراری میکند. از پیام تسلیت حضرت حجه السلام دکتر شفیعی حاج اقای رجبی و... همه بزرگوارانی که به هر نوعی چه با تماس چه با پیام محبت امیزشان باعث دلگرمی ما شدند. همه عزیزانی که در مراسم تشیع و بدرقه و مشایعت پدرم به جایگاه ابدی و مزار زارش در کنار ما بودند.همه عزیزانی که با حضورشان در بیت و منزل ما دل ناارام ما را با حضورشان ارام کردند. صمیمانه تشکر و قدردانی رو دارم. سر تعظیم دارم بر آستان خداوند کریم که انسانهای شریفی را در کنار ما قرار داده تا بتوانیم این داغ به دل مانده را تحمل و صبوری کنیم. من شادی را از خدا برایتان ارزو مندم تا بتوانم جبران کنم محبتهای شما عزیزان را. ارادتمند و دست بوس شما خلیل شاه علی.

| لینک کوتاه این پست → qaqom.blog.ir/post/2320

نظرات (۱)

  • رنگین کمان داراب
  • روحش شاد یادشان گرامی

    سلام آقای رنگین کمان. روح پدرت هم شاد. سپاس.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">