ایران را بگردیم :: دامنه‌ی داراب‌کلا
Menu
مطالب دامنه را اینجا جستجو کنید : ↓↓

qaqom.blog.ir
Qalame Qom
Damanehye Dovvom
ابراهیم طالبی دامنه دارابی
دامنه‌ی قلم قم ، روستای داراب‌کلا
ایران، قم، مازندران، ساری، میاندورود

پيشنهادهای مدیر سایت
آخرين نظرات
طبقه بندی موضوعی
دنبال کننده ها
بايگانی ماهانه
نويسنده ها

به نام خدا. با سلام به دامنه خوانان شریف. عکسهای ایرانگردی ام از ۱۱ تا ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ را به اشتراک می گذارم. امید است با این تصاویر، وقت شریف کسی را _خدای ناکرده_ ضایع نکرده باشم. با امتنان و پوزش.

 

 

مشهد. حرم امام رضا

رواق حضرت معصومه

 

عکس های هرسه بخش در:

 

اینجا      اینجا       اینجا

 

 

 

با رفقا جنگل داراب‌کلا

 

 

قدمگاه جاده نیشابور

 

 

| لینک کوتاه این پست → qaqom.blog.ir/post/892
  • دامنه | دارابی

اختصاصی

عکس ها

نظرات (۲)

سلام کبلاقا جان از دیدن عکسها بسیار بسیار لذت بردم
عکس نوه عزیز شما علی آقا خیلی منو به وجد آورد و خیلی نازش کردم و برای بوسیدنش غش رفتم
اصولا بچه ها را بخاطر صافی و بی الایشی و پاکی ذاتیشان دوست دارم به قول عامیانه بسیار بسیار وچه دوستم
خدا ببخشه و نامدار شما باشه و خدا حفظش کنه
عکسهای دوستان هم جالب توجه بود و خاطره انگیز
حرم امام رضا(ع) و مسیر راهش هم جذاب و دلبرانه
خدا قسمت و روزی ما نماید
درود بر شما
همیشه موفق باشید
دامنه | دارابی در پاسخ :
سلام مهندس
از الطافت ممنونم. خرسندم ساختی در حق نوه ام علی، دعا فرمودی.
جات خیلی خالی بود . کاش دیدارت می کردم. گویا خودت هم مسافرت بودی.
به هرحال نشان محبت شایان و بی شایبه توست این همنوایی
حرم که بودم با تو مرتبط شده بودم آن روز و همیشه هم یادت بودم
خدا حافظ رفیق شفیق

[۶/۲۳،‏ ۱۸:۲۶] حسینعلی: سلام آقای طالبی 
پست هایتان را نگاه کردم خوب بود ولی لذت دنیا و تفریع زن و دندان بوَد
بی زن و دندان جهان زندان بوَد 
با دهها نفر مرد در بهترین روز عید رفتید جنگل چون خانمهای شما که وزیر اعظم شما هستند همراه شما نبودند
بخشی از دنیا و لذائذ دنیا به باد فناء دادید . موفق باشید
[۶/۲۳،‏ ۱۸:۲۶] حسینعلی: دنیا را
[۶/۲۳،‏ ۱۸:۲۷] حسینعلی: تفریح
دامنه | دارابی در پاسخ :
سلام جناب شیخ حسینعلی رجبی دارابی یا همون شیخ مالک گرامی
ممنونم.
چه مطائبه ایی هم کردی
پاسخم را بجدّ!!! دادم: (اینجا)

درضمن جوابت به سیدعلی اصغر در همان پست ضمیمه شد
خدانگه دار
راستی
پایان نامه را فکورانه بنویس.
بعد بده من بخوانم ببینم چه تازه ای به دنیای ما افزودی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دامنه‌ی داراب‌کلا

قالب کارزی چهارم : دامنه ی داراب کلا