به قلم دامنه: مسائل روز: قیام ضدآمریکایی قم. به نام خدا. سلام. انگیزه‌ای برانگیزاننده‌تر مردم قم را در ۱۳ آبان ۱۴۰۱ امسال به حرم و خیابان کشانده؛ اول زیارت بارگاه معنوی حضرت معصومه (س) در آستانه‌ی شب وفات غمبارش و آنگاه شرکت از سرِ عقیده و انقلابی‌ماندن، برای فریاد علیه‌ی آمریکا آن بنیاد تباهی‌ها. شگفت‌زده شدم این‌همه مردم مؤمن در میدان دیدم که اول از روی ادب و تسلیت، محضر کریمه‌ی اهل بیت (س) حاضر و سپس راهی مسیر تظاهرات ضدامپریالیستی می‌شدند، از همان مبداء یعنی حرم و حتی کمی عقب‌تر سرِ چهارمردان، مردم پرشور و شعور (زن و مرد و نوجوان و نونهال) به صف شدند تا مقصد یعنی مصلّی و میدان جانبازان و حتی روی پل بلوار امین. من هم یکی ازین مردم ایمن.

 

اول در سردرگاه قبر مرحوم آیت‌الله بروجردی عرض ادب کرده و از مسجد بالاسر رهسپار زیارت قبر منور حضرت بی‌بی فاطمه‌ی معصومه (س) شدم که از نوجوانی پابه‌پای مرحوم پدرم به این حرم قدم می‌گذاشتم و التیام را می‌دیدم. امروز مثل هیچ روزم اینقدر دلفِسُرد به حرم ورود نکردم؛ معلوم است چرا؛ مایه‌ی ننگ شدن فرومایه‌هایی که آسان و بی‌شرم حاضر می‌شوند دست بر روی پلیس و بسیج و طلبه بلند کنند، نه فقط دست که تیغ و دشنه و شلیک. کاری که حتی در اروپا و آمریکا که خود را مهد آزادی جا زدند، منع شدید دارد و بازخواست قاطع. تیر و تیغ چیست! حتی اگر کسی رفتاری از خود بروز دهد و حدس زده شود طرف قصدش تعرّض و زدنِ پلیس است، بی‌تردید دستگیر و محاکمه می‌شود و به جریمه‌ی سنگین و محرومیت قطعی‌یی محکوم می‌شود؛ اما اینجا بر اساس دستور جنگ ترکیبی و به اسم اعتراض و کشف حجاب و درنوردیدنِ حریم عفاف! با بدترین شعار و رفتار بدتر از کفتار، با کسانی به ستیزه می‌رسند که اساس و فلسفه‌ی کارش ایجاد نظم و امنیت و آسایش و مقابله‌ی با آشوب و آتش‌افروزی‌ست.

 

 

صحن امام هادی (ع)

روضه‌ی غمبار طلبه‌ی شهید "آرمان عزیز"

 

 

اجرای سرود زیبا

در حاشیه‌ی قیام ضدآمریکایی قم

 

 

مقبره‌الشهداء حرم

شهدای محافظ شهید حاج قاسم سلیمانی

 

 

انبوه مردم

 

 

حضور مادران مؤمن با کودک خردسال‌شان

 

 

قیام ضدآمریکایی قم در ۱۳ آبان ۱۴۰۱

که همه‌ساله درین تظاهرات ضدامپریالیستی شرکت می‌کنم

 

انقلابیون و متدیّنان ذرّه‌ای شک و شبهه ندارند که پشت همه‌ی این کارها، سازمان سیا قرار دارد با ترکیبی از سازمان‌های ضدانقلاب و تجزیه‌طلب که با دلار آمریکا و ریال سعودی تغذیه و تسلیح شدند و تقسیم کار کردند که اگرچه می‌دانند بساط این انقلاب را نمی‌توانند برچینند، اما دستور دارند صدماتی هیجانی وارد کنند که مردم را به هم بدبین نمایند و طرفداران انقلاب را که جرئت شفاف‌شدن علیه‌ی اغتشاشات را ندارند و ملاحظه‌ی یک سری همفکران خود را می‌کنند که مثلا" پیششان شرمگین!!! نشوند، به سوی سکوت و در واقع همراهی با خود بکشانند. از نظر من اختیار با خود فرد است اما اینان بدانند سکوت امروزشان و احیانا" در خفا ذوق و خوشحالی‌شان از این روند، یک رفتار خیانت‌بار است که در فردای روشن و روبه‌پیش انقلاب اسلامی، رسوایی عجیبی در لای پرونده‌ی خود گذاشته‌اند. ملت سرنوشت نگون‌بار سازمان ترور و رعب را خوب به یاد دارد که دربه‌در شدند و سرآخر با خفت و خواری و دریوزگی سربازکوچولوهای سازمان سیا تبدیل شدند. سرانجام این حرکات جدید هم، که عملیات نسخه‌ی هجوم ترکیبی دشمن دنی‌ست، بی‌درنگ همان است که آن بی‌شرم‌ها مبتلا شدند. مردم با آمدن به میدان، قلم نفی بر مماشات بی‌حد کشیدند و میزان حرارت انقلابی و اخلاقی و شکیبایی خود را نشان دادند. امروز من فکر می‌کردم و حتی حسّ که در روز عاشورا میان مردمِ تظاهرات‌کننده‌ی غیور هستم. هم فریاد و هم فکر و ذکر و هم میثاق با امام امت ره و رهبر معظم که سد محکم و پولادین در برابر آمریکا و خائنین است.

 

خالی نگذارم در صحن امام هادی (ع) هم در روضه‌ی غمبار طلبه‌ی شهید "آرمان عزیز" شرکت کردم که بسیار سوزناک بود (عکس بالا) و بعد از آن به زیارت مقبره‌الشهداء حرم یعنی شهدای محافظ و همراه شهید حاج قاسم سلیمانی نائل آمدم (عکس بالا)  و از آنجا وارد آغاز راهپیمایی عظیم ضدآمریکایی قم شدم و از صحن امام رضا (ع) تا خود میدان جانبازان مصلّی، زیر پایم زمین خالی برای ایستادن ندیدم. مرحبا ملت. مرحبا عفت. مرحبا عزت. برقرار ولایت. الحق قیام ضدآمریکایی قم بود امروز. چند عکس هم انداختم و در بالا گذاشتم.

| لینک کوتاه این پست → qaqom.blog.ir/post/2184