وقتی یک رَپِر به دین اسلام در آمد :: دامنه‌ی داراب‌کلا
Menu
مطالب دامنه را اینجا جستجو کنید : ↓↓

qaqom.blog.ir
Qalame Qom
Damanehye Dovvom
ابراهیم طالبی دامنه دارابی
دامنه‌ی قلم قم ، روستای داراب‌کلا
ایران، قم، مازندران، ساری، میاندورود

پيشنهادهای مدیر سایت
آخرين نظرات
طبقه بندی موضوعی
دنبال کننده ها
بايگانی ماهانه
نويسنده ها

هنگامی که دیدم آقای "تای دولا ساین" جوانِ رَپِر (=خواننده‌ی رَپ) مشهور آمریکا، مسلمان شد و نماز گُزارد و قرآن هدیه گرفت، اینجا خیلی به شوق آمدم. اساساً من تشرُّف به اسلام اشخاص نوورود را شورانگیزترین لحظات می‌دانم. ماها که همان زاده‌شدن از بطن مادر، مشرف به دین مبین بودیم و این خدای باری را بارها شکر گُزاردن دارد، ولی هنگامی انسانی از دور داوطلب ورود به دینِ «...یَعْلو و لایُعْلی عَلَیه» می‌شود (حرفی از پیغمبر اکرم ص اینجا که اسلام برتری پیدا می‌کند و چیزی بر اسلام پیروز نمی‌شود) پرشورترین احساس، او را احاطه می‌کند.

 

 

 

راست گفتند به ساین خیل از مخاطبان، که "به اسلام خوش آمدی ساین". تو حالا آقا ساین یک میلیارد و اندی برادر و خواهر در جهان داری.

 

راستی تیتر و عکس روزنامه‌ی همشهری چاپ امروز (۹ آذر ۱۴۰۲) هم انعکاس حِرفه‌ای هست از یک حَرف؛ ازین حَرف رهبر معظم:

 

«خصوصیت اول غرب آسیای جدید، آمریکازدایی یعنی نفی سلطه آمریکا بر منطقه است که البته این به معنی قطع روابط سیاسی کشورها با آمریکا نیست، بلکه به معنی زائل‌شدن قدرت و تسلط سیاسی آمریکاست و همان‌گونه که می‌بینیم برخی کشورهای صد‌در‌صد تابع هم، در حال زاویه‌گرفتن با آمریکا هستند.»

 

به قول مرحوم امام  اینجا «تا وقتی آمریکا آدم نشود،...» این حرکتِ پُرپتانسیل (=پرتوان) مقاومت و مداومت در منطقه، ادامه می‌یاید. دامنه‌ی دارابی.

| لینک کوتاه این پست → qaqom.blog.ir/post/2418

نظرات (۴)

درود جناب طالبی . در جنگ جهانی اول مرد بیمار اروپا امپراطوری عثمانی منحل شد و به کشورهای زیادی تقسیم گردید. در جنگ جهانی دوم امپراطوری بریتانیا دچار فرو پاشی شد و کشورهای زیادی اعلان استقلال کردند . و اینک در میانه ی یک جنگ تاریخی بدون نام در حقیقت جنگ جهانی سوم هستیم . و باید سرنوشت محتوم یک امپراطوری مشخص شود. آمریکا باید با تسلط جهانی خود خدا حافظی کند . و الله اعلم.

امیر رمضانی دارابی

دامنه | دارابی در پاسخ :
::

::

امیرجناب سلام. با هر دو اشاره‌ی تاریخی‌ات موافقم و حتی معتقدم خوب‌نکته‌ای را وسط کشیدی. و برای مسئله‌ی روز هم -که پایان‌بخشیدن به سیطره‌ی جبّارانه‌ی آمریکا در منطقه است- از جناب‌عالی تشکر دارم روشنگرانه پای مباحث می‌ایستی. درود بی‌عدد داری. 
  • عطاملک | قرارگاه سایبری
  • سلام

    من هم با برخورد با چنین اخباری و بیشتر شدن تعداد مسلمانان احساس شعف میکنم

    آیا ایشان شیعه شدند؟

    میتوانید مطالب و روزانه هایتان را در شبکه اجتماعی ویترین نیز به اشتراک بگذارید

    با سپاس

    دامنه | دارابی در پاسخ :
    ::

    ::

    سلام جناب عطاملک. از شعَف شما مشعوف شدم. نمی‌دانم به شیعه در آمد یا نه. در شبکه‌ی "ویترین" عضوم و پست هم گذاشتم. چشم باز هم می‌گذارم. ممنونم.
  • عطاملک | قرارگاه سایبری
  • سلام

    متشکرم از حمایت جنابعالی

    ولی در ویترین پست شما را ندیدم

    لطفا نام کاربریتان را برای بنده ارسال کنید تا صفحه شما را دنبال کنم

    با سپاس

    دامنه | دارابی در پاسخ :
    ::

    ::

    سلام جناب عطاملک. لطف شما مزید. چشم. نام کاربری من در ویترین «توحید» است به لفظ انگلیسی" «tohid» و همین دقایق قبل شش شب به بعد یک پست با عنوان «عقل‌رَس» نوشتم و پست کردم. مصور هم هست. با این تصویر کتاب "هفته‌ی چهل و چند" :


    و این متن زیر هم یکی دیگر از پیام من بود در ویتربن:

    متن دامنه در پیام رسان ویترین

    به نام خدا. سلام. اسرائیل استخوان‌های نظام پوشالی نژادی خود را دارد خود دارد خُرد می‌کند. آنچه این رژیم در حال انجام آن است، اسمش رفتار از سرِ وحشت است. ارض موعودِ این نظام اشغالگر برای همیشه زیر سؤال رفت. امنیت که بر باد روَد، شالوده‌ی رژیم رو به فروپاشی است؛ ابتدا از سوی افکار عمومی. دامنه. ۲۰ آبان ۱۴۰۲ در شبکه‌ی اجتماعی ویترین.
  • عطاملک | قرارگاه سایبری
  • سلام

    بله

    با افتخار دنبال شدید

    توسط احسان

    دامنه | دارابی در پاسخ :
    ::

    ::

    سلام جناب عطاملک. نشان لطف شماست. بسیار سپاس.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    دامنه‌ی داراب‌کلا

    قالب کارزی چهارم : دامنه ی داراب کلا