دوره رضاخان :: دامنه‌ی داراب‌کلا
Menu
مطالب دامنه را اینجا جستجو کنید : ↓↓

qaqom.blog.ir
Qalame Qom
Damanehye Dovvom
ابراهیم طالبی دامنه دارابی
دامنه‌ی قلم قم ، روستای داراب‌کلا
ایران، قم، مازندران، ساری، میاندورود

پيشنهادهای مدیر سایت
آخرين نظرات
طبقه بندی موضوعی
دنبال کننده ها
بايگانی ماهانه
نويسنده ها

مرحوم دکتر محمد مصدق در کتاب «خاطرات و تألمات» به کوشش ایرج افشار چاپ انتشارات علمی، (ص343می‌ گوید: «همه می‌دانند که سلسله پهلوی مخلوق سیاست انگلیس است، چون که تا سوم اسفند کسی حتی نام رضاخان را نشنیده بود.»

| لینک کوتاه این پست → qaqom.blog.ir/post/1212
  • دامنه | دارابی

ایران

نظرات (۲)

ممنون عالی بود
دامنه | دارابی در پاسخ :
سلام جناب علی زیرایی
شما لطف می کنی آقا.
سلام
واقعا می خوای چی رو ثابت کنی
که پهلوی بد بودش اخوندا امام زاده؟
خدا رضا شاه بیامرزه که داشت این اخوندای زالو صفت میکشت که نشدش وگرنه ایرانی ها سال۵۷ خودکشی نمیکردن
دامنه | دارابی در پاسخ :
سلام جناب «111»
من به شما توهین نمی کنم. چون اهانت کار ناپسندی ست و این اخلاق دورباد از من و شما
اما فقط یک نکته بگویم:
برای خود آزادی قائلی. و این خیلی هم عالی ست. برای من هم به قول وُلتر همین را بخواه.
دفاع شما از رضاخان برای من ممکن است قابل درک نباشد و نمی دانم دلیل جناب عالی چیست. اما یک مورد بگویم و بس: رضاخان زمانی که انگلیس وی را شاه کرد یک خانه حتی نداشت، ولی وقتی همان انگلیس داشت از ایران تبعیدش می کرد، این رضاخان که شما تحسینش می کنی بزرگترین زمیندار جهان شد و زمین های زبادی از ایران را به نام خود سند زد.
برای شما آرزوی توفیق و سعادت می کنم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دامنه‌ی داراب‌کلا

قالب کارزی چهارم : دامنه ی داراب کلا