راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ قم :: دامنه‌ی داراب‌کلا
Menu
مطالب دامنه را اینجا جستجو کنید : ↓↓

qaqom.blog.ir
Qalame Qom
Damanehye Dovvom
ابراهیم طالبی دامنه دارابی
دامنه‌ی قلم قم ، روستای داراب‌کلا
ایران، قم، مازندران، ساری، میاندورود

پيشنهادهای مدیر سایت
آخرين نظرات
طبقه بندی موضوعی
دنبال کننده ها
بايگانی ماهانه
نويسنده ها

به‌ قلم دامنه. به‌نام‌ خدا. امروز در یک روز بسیار سرد و بارانی، مثل سایر سال های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ قم شرکت کردم. زیرا بر این نظرم: ۱. ایران و انقلاب باهم هستند. او هست، چون ایران هست. ایران هست، چون او هست. ۲. ایران در برابر هر هجوم‌کننده‌ای که به روی انقلاب، تیغ بکشد و سلاح بردارد، بر اساس آموزه های وَحیانی قرآن و آنچه تمدن و فرهنگ ستم ستیز ایرانی می گوید، می ایستد. ۳. ملت نیز دست از خواسته ها و مطالبات به شیوه‌ی مدنی و مبتنی بر حقوق شهروندی بر نمی‌دارد تا آن که نظام -که بر اساس اصول انقلاب بنا شده است- از همان زاویه‌هایی که انحراف یافته و به کژی رفته، به آرمان ها و اصول اولیۀ انقلاب بازگردد. پاینده باد شادابی و آگاهی و آرمان انقلابی ملت.

 

 

آیةالله رضا استادی

خیابان صفائیه. عکاس: دامنه

 

قبر پروین اعتصامی. قم

صحن امام رضا (ع)

حرم حضرت معصومه (س)

روح آزاد از سروده‌ها اعتصامی:

چشم جان‌را، بی‌نگه دیدارهاست

پای دل را، بی‌قدم رفتارهاست

(پروین اعتصامی)

 

 

عکس حجره‌ی قبر پروین اعتصامی

 

 

عکس قبر شهید مفتح

قم. صحن امام رضا (ع)

حرم حضرت معصومه (س)

عکاس: دامنه

 

| لینک کوتاه این پست → qaqom.blog.ir/post/1364
  • دامنه | دارابی

دامنه قم

عکس ها

نظرات (۲)

  • ابوالفضل ملکی
  • یکی از بزرگترین سایت های دانلود.
    www.iransaft.lxb.ir
    در صورت درخواست بازی،فیلم،انیمیشن،و... در سایت ما توسط ادمین ها قرار خواهد گرفت.
    www.iransaft.lxb.ir
    با ما باشید.
    ضمن شکر گزاری به درگاه  خداوند بزرگ که بما توفیق درک ودیدن چهلمین سال پیروزی  مردم شریف با بصیرت و زمان شناس ایران عای رقم بمب باران افکار عمومی توسط  دشمنان خارجی  ومزد بگیران داخلی و مشکلات پیشاروی وبی تدبیریهای بعضیها وتدارک تمام عیار استکبار و مرتجعین منطقه به   وطن انقلاب اسلامی پابرهنگان   ستم ستیزان  وسلطه ناپذیران وثمره خون هزاران شهید مجروح واسیر دربدری ...در نبر حق وباطل این معجزه قرن بیستم (چهل ساله) شد سلام صلوات بروح امام وشهدا     هخواندنی مصاحبه یکی از دشمنان وحاکمان وابسته وبی اختیارحکومت فاسد گذشته خالی از لطف نیست
    اردشیر زاهدی: اپوزیسیون جمهوری اسلامی خائن و فاسد هستند
    آخرین سفیر رژیم شاه در آمریکا گفت اپوزیسیون جمهوری اسلامی، خائن و فاسد است.
    اردشیر زاهدی داماد محمدرضا پهلوی که زمانی هم وزارت خارجه رژیم شاه را برعهده داشت، در گفت‌وگو با راشاتودی و در مورد وضعیت کنونی ایران و پیشرفت‌های به دست آمده در چهار دهه گذشته، گفت: «ایران امروز با آنچه
    40 سال پیش بود، متفاوت است. ایران امروز حدود 83 میلیون نفر جمعیت دارد. امروز 60  درصد مردم ایران تحصیل‌کرده هستند و می‌توانند بخوانند و بنویسند و دوره نخست یا دوم مدرسه را گذرانده‌اند. 40 میلیون نفر از جمعیت، در داخل ایران، در موضوعات مختلف تحصیل کرده‌اند.
    وی افزود: «30 میلیون نفر از این 83 میلیون نفری که دارم در موردشان با شما صحبت می‌کنم، کسانی‌اند که دارند کار می‌کنند، دکتر هستند، فارغ‌التحصیل هستند، رئیس بیمارستان، وزیر، رئیس دانشگاه یا هر چیز دیگری هستند. دو سوم از این 30 میلیون نفر، زن هستند، زنان تحصیل‌کرده. من به این مسئله افتخار می‌کنم، چون این کشور من است و این چیزی است که در این 40 سال گذشته رخ داده است.»
    وزیر خارجه رژیم پهلوی بین سال‌های 1345 تا 1350 که رابطه بسیار نزدیکی هم با محمدرضا پهلوی داشته، گفت: «آنها در اداره چنین کشور بزرگی با دشواری‌هایی در زمینه اقتصادی و موارد دیگر مواجه هستند. بله، من به آنها احترام می‌گذارم... چرا که آنها طبق یک منطق عمل می‌کنند و خوب، وقتی این را می‌شنوم آنها را تمجید می‌کنم.»
    زاهدی در ادامه مصاحبه، تلاش‌های آمریکا و گروه‌های برانداز علیه جمهوری اسلامی ایران را بی‌فایده توصیف کرد و گفت: بسیاری از گروه‌های برانداز از کشورهای خارجی پول می‌گیرند و علیه مردم خودشان کار می‌کنند.
    وی گفت: «ایالات متحده به دنبال تغییر رژیم است و او (رضا پهلوی) یکی از گزینه‌هاست. این خوش‌خیالی است... او البته مانند پسر من است. اما بخواهم کلی در مورد اپوزیسیون بگویم، آنها پولشان را از چه کسی می‌گیرند؟ چه کسی قرار است از آنها پشتیبانی کند؟ چقدر نیروی نظامی با خود دارند؟ به همین راحتی که نمی‌شود به ایران رفت. ایران امروز ارتش دارد، پلیس دارد. چطور می‌خواهند بروند؟ قرار است جت ویژه‌ای آنها را ببرد؟!»
    زاهدی در پایان گفت: «این‌ها خوش‌خیالی است. من به آنها توجهی نمی‌کنم، چون می‌توانم بگویم خیلی از آنها فاسد هستند و از خارجی‌ها پول می‌گیرند، علیه مردم خود. من او (رضا پهلوی) را خائن می‌خوانم.
    دامنه | دارابی در پاسخ :
    سلام جناب حاج سید تقی شفیعی
    سپاس. در پست‌های مربوط به متن‌های شما منعکس شد. در اینجا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    دامنه‌ی داراب‌کلا

    قالب کارزی چهارم : دامنه ی داراب کلا